Από
το 2010 η σειρά FIFA της ΕΑ Sports εντυπωσιάζει με την πρόοδο που
σημειώνει κάθε σεζόν, καθώς εκείνη ήταν η χρονιά που η ομάδα ανάπτυξης
βάλθηκε να κάνει το FIFA τον βασιλιά του genre,
φέρνοντας τον όρο "ρεαλισμό" στην ατζέντα της ομάδας. Οι φιλοδοξίες,
όμως, της ΕΑ Sports ξεκίνησαν να αποδίδουν καρπούς από την έκδοση του
2011 και έπειτα. Αυτά τα ετήσια άλματα προόδου του FIFA έγιναν
«πετραδάκι-πετραδάκι» θα λέγαμε, διότι χρόνο με το χρόνο είχαμε και από
τρεις-τέσσερις προσθήκες, όχι εντυπωσιακές εκ πρώτης όψης, αλλά
πρόσθεταν πόντους στο ρεαλισμό που ήθελε να πετύχει, με εξαίρεση το 2012
όπου είδαμε την προσθήκη-ορόσημο της Impact Engine. Ερχόμαστε τέσσερις
σεζόν μετά, για να αντιληφθούμε πως ο μακροπρόθεσμος αυτός στόχος
επιτυγχάνεται με τον καλύτερο δυνατό τρόπο και όσο το επιτρέπουν τα
τεχνικής φύσεως όρια αυτής της γενιάς συστημάτων.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου